Cum iti poti stapani in mod eficient pofta de dulciuri


Foarte multe persoane adora zaharul, iar tu esti, probabil, una dintre ele. De fapt, simti ca trebuie sa consumi ceva dulce dupa fiecare masa. Insa, nu numai ca zaharul va da dependenta, dar consumul excesiv iti va pune in pericol sanatatea si corpul. Stiind acest lucru, poate ar fi bine sa scapi de obicei si sa elimini astfel de calorii goale din dieta.

Chiar daca te gandesti ca iti va fi foarte dificil sa treci prin asta, metodele urmatoare te vor ajuta sa te gandesti de doua ori inainte de a manca un baton de ciocolata:

1. Cunoaste-ti inamicul

Probabil ti se pare foarte plictisitor sa stai si sa citesti recomandarile nutritionale, in special cand se pune problema obezitatii. Chiar daca nu ai ajuns la o greutate atat de mare, este important sa stii cum sa mananci sanatos. Daca ai afla cat de mult zahar contin gustarile tale preferate, in mod cert, ai manca altceva.

Din pacate, producatorii de ciocolata sau de alte produse similare evita sa ofere astfel de informatii publicului. Pana la urma, acest lucru s-ar traduce prin pierderea clientilor si a profiturilor. Insa, in calitate de consumator, primul pas pentru a-ti controla pofta de dulciuri ar fi sa realizezi daca ai, intr-adevar, o dependenta de zahar sau este doar o problema de autocontrol. Mereu ar trebui sa pornesti din punctul in care realizezi si recunosti ca ai o dependenta.

2. Nu mai consuma bauturi dulci

Se spune ca persoanele normale consuma aproape 70 000 de calorii in fiecare an prin intermediul zaharului lichid. Aceasta valoare este echivalenta unei greutati de 40 kg, iar tu stii ca astfel de numere sunt infricosatoare, in special daca prezinti riscul de a dezvolta diabet. Acelasi lucru se aplica si in cazul celor care vor sa elimine grasimea din zona abdomenului. In loc sa consumi bauturi pline de zahar, care nu contin fibre, bea apa. Daca ti se pare prea plictisitoare, poti alege apa minerala, cafea sau ceai – variantele neindulcite. Incearca sa te lasi complet de bauturi dulci pentru 2 saptamani si vei fi surprins/a de rezultate.

3. Elimina din dieta alimentele junk-food pline de zahar

Citeste continuarea articolului aici: Cum iti poti stapani in mod eficient pofta de dulciuri